Lêer:Cascade de la rivière sacrée (Phnom Kulen) (6825025205).jpg

Page contents not supported in other languages.
in Wikipedia, die vrye ensiklopedie

Oorspronklike lêer(1 365 × 1 024 piksels, lêergrootte: 1,46 MG, MIME-tipe: image/jpeg)

Hierdie lêer kom vanaf Wikimedia Commons en kan ook in ander projekte gebruik word. Die beskrywing op die lêer se inligtingsblad word hieronder weergegee.

Opsomming

Beskrywing

Le Phnom Kulen est la montagne sacrée des khmers. Elle est située à 50 Km de Siem Reap et domine la plaine où se trouvent les grands temples. Les rivières, qui coulent à Angkor, prennent leurs sources dans cette montagne.

C'est dans ce site naturel, très étendu et facilement défendable, qu'est né le royaume khmer en 802 proclamé par le Roi Jayavarman II qui a rendu son pays indépendant de la tutelle de Java.

Au sommet de la montagne, une petite pagode construite au sommet d'un rocher (487 m) abrite un Bouddha couché, qui est devenu un lieu de pèlerinage pour les Cambodgiens.

D'anciens temples khmers en ruine datant du IXème siècle sont visibles au bord de la rivière qui prend sa source.à proximité.

Dans le lit de la rivière, à proximité de la source, les anciens khmers ont sculpté des Linga (représentations symboliques de Shiva) et des figures de Vishnou allongé sur le serpent Ananta. C'est en coulant sur les Linga que l'eau devient sacrée.

Ce site, qui est classé parc naturel, comprend plusieurs cascades et des espaces de détente qui sont fréquentés par les Cambodgiens durant leurs loisirs. Une route privée en très mauvais état mais payante pour les étrangers permet d'accéder au plateau, il est recommandé de ne pas sortir des sentiers car le territoire n'a pas été complètement déminé.

Hors des circuits touristiques en raison de sa distance aux hôtels de Siem Reap et des difficultés d'accès, Phnom Kulen est très peu visité par les étrangers et ne figure pas dans la plupart des guides sur le Cambodge alors qu'il est classé au patrimoine mondial.

Article Wikipedia sur le Phnom Kulen

fr.wikipedia.org/wiki/Phnom_Kulen
Datum
Bron Cascade de la rivière sacrée (Phnom Kulen)
Outeur Jean-Pierre Dalbéra from Paris, France
Kameraligging13° 39′ 17,98″ N, 104° 03′ 23,99″ E Kartographer map based on OpenStreetMap.Hierdie en ander beelde in: OpenStreetMapinfo

Lisensiëring

w:af:Creative Commons
naamsvermelding
This file is licensed under the Creative Commons Attribution 2.0 Generic license.
U is vry:
  • om te deel – die werk kopieer, versprei en deurgee
  • om te hermeng – om die werk aan te pas
Onder die volgende voorwaardes:
  • naamsvermelding – U moet die nodige krediet gee, 'n skakel na die lisensie verskaf en aandui of daar veranderinge aangebring is. U mag dit op enige redelike manier doen, maar nie op enige manier wat daarop dui dat die lisensiegewer u of u gebruik onderskryf nie.
This image, originally posted to Flickr, was reviewed on 15 February 2013 by the administrator or reviewer File Upload Bot (Magnus Manske), who confirmed that it was available on Flickr under the stated license on that date.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

uitbeelding

13°39'17.978"N, 104°3'23.987"E

Nikon D200 Engels

MIME type Engels

image/jpeg

checksum Engels

d11c0f3b7e16f6fa4bddbf3213a9feb46197879f

data size Engels

1 533 067 greep

height Engels

1 024 pieksel

width Engels

1 365 pieksel

Lêergeskiedenis

Klik op die datum/tyd om te sien hoe die lêer destyds gelyk het.

Datum/TydDuimnaelDimensiesGebruikerOpmerking
huidig16:30, 15 Februarie 2013Duimnaelskets vir weergawe vanaf 16:30, 15 Februarie 20131 365 × 1 024 (1,46 MG)File Upload Bot (Magnus Manske)Transferred from Flickr by User:russavia

Die volgende bladsy gebruik dié lêer:

Globale lêergebruik

Die volgende ander wiki's gebruik hierdie lêer:

Metadata