The Jerusalem Post

in Wikipedia, die vrye ensiklopedie
Jump to navigation Jump to search
Jerusalem Post Logo.svg

The Jerusalem Post is 'n breëbladkoerant wat in Jerusalem, Israel, gebaseer is. Dit is in 1932 gestig deur Gershon Agron tydens die Britse mandaat van Palestina as The Palestine Post. In 1950 is die naam verander na The Jerusalem Post. In 2004 is die koerant deur Mirkaei Tikshoret gekoop, 'n gediversifiseerde Israeliese mediafirma wat deur belegger Eli Azur beheer word. In April 2014 het Azur die koerant Maariv bekom.[1] Die koerant word in Engels uitgegee en het voorheen ook 'n Franse uitgawe gedruk.

Die koerant, wat voorheen as linksgesind beskou is, het in die laat 1980's 'n merkbare verskuiwing na regs ondergaan.[2] Vanaf 2004 het redakteur David Horovitz die koerant na die sentrum geskuif, en sy opvolger in 2011, Steve Linde, het belowe om gebalanseerde nuusdekking te verskaf tesame met sienings van regoor die politieke spektrum.[3][4] In April 2016 het Linde uitgetree as hoofredakteur en is vervang deur Yaakov Katz,[5] 'n voormalige militêre verslaggewer vir die koerant wat voorheen gedien het as 'n raadgewer van Naftali Bennett, destyds minister van ekonomie en diaspora-sake, tans die eerste minister van Israel.[6]

Die koerant beweer dat dit in die Israeliese sentrum is[7] met sy redaksionele lyn wat krities is oor politieke korrupsie,[8] wat die skeiding van godsdiens en staat in Israel ondersteun en teen eensydige toegewings aan die Palestyne is.[9] Dit is ook 'n sterk voorstander van groter investering deur die staat Israel in die wêreld-jodedom en opvoedkundige programme vir die Joodse diaspora.[10]

In 2011 is Horovitz opgevolg deur die koerant se besturende redakteur, Steve Linde, wat voorgegee het dat hy politieke matigheid en balans handhaaf.[11] Yaakov Katz, die koerant se voormalige militêre ontleder en 'n genoot by die Nieman-stigting vir Joernalistiek, het Linde in April 2016 opgevolg.

Webblad[wysig | wysig bron]

JPost.com is in Desember 1996 bekendgestel. Die huidige weergawe daarvan bevat ook 'n ePaper-weergawe van die dagblad, 'n reeks tydskrifte en ander webweergawes van die Groep se produkte. Die webwerf is 'n entiteit apart van die dagblad. Terwyl verslaggewers gedeel word, word dit deur verskillende spanne bestuur. Sy personeel is in Tel Aviv gevestig, terwyl die koerantkantore in Jerusalem geleë is.[12]

Die webwerf bevat argiewe wat terugdateer tot 1989, en die versteksoektog op die webwerf stuur gebruikers na argieflyste, aangedryf deur ProQuest, waar artikels gekoop kan word.[13] Gratis borrels van die artikel is ook beskikbaar, en volledige artikels is beskikbaar wanneer direk vanaf navigasie binne JPost.com of vanaf 'n soekenjin geskakel word.

Verwysings[wysig | wysig bron]

  1. ‘Maariv’ Newspaper to Be Sold to Businessman Eli Azur Geargiveer 4 Maart 2016 op Wayback Machine News flash at israelnationalnews.com
  2. "The press in Israel" Geargiveer op Wayback Machine BBC News, 8 Mei 2006
  3. "Editor's Notes: The time has come... - Opinion - Jerusalem Post". Jpost.com. Besoek op 1 Junie 2019.
  4. "Horovitz steps down, Linde taking over as JPost editor". The Jerusalem Post. 12 Junie 2011.
  5. "Yaakov Katz named new 'Post' editor-in-chief". Besoek op 17 Mei 2016.
  6. Dolsten, Josefin. "Jerusalem Post Names Ex-Naftali Bennett Aide as New Editor-in-Chief". The Forward (in Engels). Besoek op 2019-09-14.
  7. "Jerusalem – a City with Many Names". Friend of Zion Museum. 23 November 2021. Besoek op 15 Maart 2022.
  8. Katz, Yaakov (23 Julie 2020). "Israel needs a government, not a circus – analysis". The Jerusalem Post. Besoek op 15 Maart 2022.
  9. "Recant, Chief Rabbi". The Jerusalem Post. 7 Januarie 2020. Besoek op 15 Maart 2022.
  10. "Can the coronavirus help repair ties between Israel's Jews and Arabs?". The Jerusalem Post. 22 April 2020. Besoek op 15 Maart 2022.
  11. "Horovitz steps down, Linde taking over as JPost editor". The Jerusalem Post. 2011-06-12.
  12. "Yafo 206, Jerusalem, Israel to HaAhim MiSlavuta 13, Tel Aviv-Yafo, Israel - Google Maps". Google Maps. 1970-01-01. Besoek op 2013-11-21.
  13. "Pqarchiver.com". Pqasb.pqarchiver.com. 2008-03-02. Besoek op 2013-06-08.